Ontinyent va presentar aquest dimecres el redisseny de la imatge de marca del seu comerç local, que sota el lema “Ontinyent Comercial” ha estat presentada com una imatge “moderna i inclusiva” que enllaça amb la imatge de marca global de la ciutat. La presentació va tenir lloc coincidint amb el Dia del Comerç Local de la Comunitat Valenciana, en un acte públic a la plaça del centre comercial El Telar, davant de nombrosos representants del món associatiu de la ciutat.

El director creatiu de l’empresa autora del nou disseny, Nassio Estruch, explicava que el procés de creació va començar amb una jornada de participació per recollir idees i suggeriments del sector, i en una segona fase definir la nova imatge, que era projectada als i les presents en una gran pantalla. Amb el lema “Ontinyent Comercial” es tracta d’aglutinar tots els sectors, que gràficament es representen en uns punts de colors “que recorden punts de localització d’un mapa expressat a la cohesió dels barris, i formant un hastag que mostra una cruïlla de camins o tot està connectat. Els colors i la forma volen representar la ciutat en si, mostrant diversitat i simbolitzant els establiments”.

https://t.me/noticieslavall